מוצרי נייר מעוצבים

Posted on September 07, 2018 by Michal Naim

כל מי שמכיר אותי יודע כמה אני אוהבת מוצרי נייר. אני אוהבת את הצבעוניות, את הגמישות, את הריח, את האפשרויות הבלתי מוגבלות שטמונים בנייר. שנים רבות מצאתי את עצמי משוטטת בחנויות שמייצרות ומוכרות ניירות בארץ ובחו"ל ורוכשת מכל הסוגים, יוצרת מהם דברים שונים ונהנית!
נהנית מהקסם של העבודה עם נייר ונהנית מהיופי הויזואלי שלהם.
בשנים האחרונות החלטתי לגעת גם באהבה נוספת שלי וזה עיצוב. היום אני משלבת את  העולמות הקסומים האלה יחד- עיצוב ויצירה. מעצבת דפים, מייצרת ומפיצה לכל מי שהנייר עושה לו את זה.

זה התחיל עם הנייר הזה                                                                                       

  

ועם הזמן עיצבתי עוד ועוד. הנה שתי דוגמאות 

 

 

וגם כרטיסי ברכה שאני ממש אוהבת.   

 

וכשמגיעים החגים אני "משתוללת" עם סמלי החג וזה פותח המון אפשרויות לעיצוב מתנות, עיצוב שולחן,עיצוב של מוצרים שונים ומה לא.. אז הנה דוגמא לדף שעיצבתי לקראת ראש השנה.

 

ואם אהבתם כדאי שתגלגלו מטה כדי לראות את השימוש שעשיתי בדף הזה לקראת ראש השנה. קופסאות ובקבוקים שאפשר למלא בדברים מתוקים (או שלא) ולתת שי לאהובים עליכם או סתם לפנק את עצמכם.  ביצירת הקופסאות והבקבוקים נעזרתי במכשיר הנפלא סילואט קמאו.
(כן. אני יבואנית של המכשיר המטורף הזה) ואני מאוהבת ביכולות הבלתי נגמרות שלו ובעובדה שעם קצת דימיון ועם  דפים מעוצבים (וגם עם רגילים), אפשר ליצור ולעצב בעצמכם כל מה שבא לכם והתוצרים מושלמים.

 

והנה התוצאה

 

את הדפים המעוצבים שלי תוכלו למצוא כאן  

ואת המכשיר תוכלו למצוא כאן

 ועד החג הבא שתהיה לכולכם שנה נפלאה ואל תפסיקו ליצור. 

 


Next

Previous