עידן הקורנה - מסכות להגנה עצמית עם סילואט קמאו

Posted on April 07, 2020 by Michal Naim

עידן הקורונה - ימים אחרים מתרחשים עלינו. ימים של חוסר ודאות, של תהיה, של פחד, ימים עם המון שאלות ובדידות חברתית. 
לא פשוט המצב הזה ובכל זאת תמיד אפשר למצוא נקודות של אור. אם תחשבו היטב יש המון טוב גם במצב הזה. יש לנו יותר זמן לעצמנו, יותר זמן לעשות דברים שתמיד רצינו ולא הצלחנו, ימים שאנחנו מגלים על עצמנו דברים חדשים. אנחנו לומדים את עצמנו ומבינים מה באמת מתאים לנו. 
לי באופן אישי, הכי מתאים לשבת בסטודיו שלי עם התכשיטים שאני יוצרת, התיקים שאני מעצבת, מכונת התפירה שלי, עולם הנייר והדפוס שבו אני עוסקת ועוד. במקום הזה אני מוצאת את השקט שלי, גם כשמסביב מהומה גדולה. כשמספר החולים עולה מיום ליום, כשהמחסור במסכות ובאמצעי הגנה קיים ואנחנו מוצפים במידע בלתי פוסק מידע שמפר את השלווה שלנו.  אני "בורחת" לסטודיו. 
אז נכון אני לא מוצאת זמן לעשות את כל מה שהייתי רוצה אבל ההתעסקות בתחום הזה מרגיעה ולוקחת אותי קדימה. 
וכן, כפי הנראה המצב הזה לא עומד לעזוב אותנו וגם אם יהיו הקלות פה ושם עדיין העננה הזו תהיה מעל לראשנו עוד זמן רב. אז רציתי לשתף אותכם במסכה שהכנו בעזרת סילואט קמאו 
 מסכה הגנה רב פעמית. מסכה צבעונית ומקושטת שתכניס קצת צבע לאפור הזה בו אנו נמצאים ותשמש אותנו שוב ושוב. את הקובץ הורדנו חינם מחנות העיצובים, התאמנו לגודל של בני הבית, חתכנו בעזרת סילואט קמאו, תפרנו ואפילו שיתפנו בחגיגה את מדפסת התלת מימד אלטא יצירת המחזיקים ויצאה לנו מסכה מושלמת. ראו בעצמכם ( תודה לדוגמן שלנו איתמר החתיך)   
 
עם סיום העבודה הכנו סרטון הדרכה בו תוכלו ללמוד איך בדיוק עשינו את זה. אתם מוזמנים כמובן להכין לעצמכם. יהיה כיף. 

בריאות טובה לכולכם חברים ולעולם אל תפסיקו ליצור.



 


Previous