עידן הקורנה - מסכות להגנה עצמית עם סילואט קמאו

Posted on April 07, 2020 by Michal Naim

עידן הקורונה - ימים אחרים מתרחשים עלינו. ימים של חוסר ודאות, של תהיה, של פחד, ימים עם המון שאלות ובדידות חברתית. 
לא פשוט המצב הזה ובכל זאת תמיד אפשר למצוא נקודות של אור. אם תחשבו היטב יש המון טוב גם במצב הזה. יש לנו יותר זמן לעצמנו, יותר זמן לעשות דברים שתמיד רצינו ולא הצלחנו, ימים שאנחנו מגלים על עצמנו דברים חדשים. אנחנו לומדים את עצמנו ומבינים מה באמת מתאים לנו. 
לי באופן אישי, הכי מתאים לשבת בסטודיו שלי עם התכשיטים שאני יוצרת, התיקים שאני מעצבת, מכונת התפירה שלי, עולם הנייר והדפוס שבו אני עוסקת ועוד. במקום הזה אני מוצאת את השקט שלי, גם כשמסביב מהומה גדולה. כשמספר החולים עולה מיום ליום, כשהמחסור במסכות ובאמצעי הגנה קיים ואנחנו מוצפים במידע בלתי פוסק מידע שמפר את השלווה שלנו.  אני "בורחת" לסטודיו. 
אז נכון אני לא מוצאת זמן לעשות את כל מה שהייתי רוצה אבל ההתעסקות בתחום הזה מרגיעה ולוקחת אותי קדימה. 
וכן, כפי הנראה המצב הזה לא עומד לעזוב אותנו וגם אם יהיו הקלות פה ושם עדיין העננה הזו תהיה מעל לראשנו עוד זמן רב. אז רציתי לשתף אותכם במסכה שהכנו בעזרת סילואט קמאו 
 מסכה הגנה רב פעמית. מסכה צבעונית ומקושטת שתכניס קצת צבע לאפור הזה בו אנו נמצאים ותשמש אותנו שוב ושוב. את הקובץ הורדנו חינם מחנות העיצובים, התאמנו לגודל של בני הבית, חתכנו בעזרת סילואט קמאו, תפרנו ואפילו שיתפנו בחגיגה את מדפסת התלת מימד אלטא יצירת המחזיקים ויצאה לנו מסכה מושלמת. ראו בעצמכם ( תודה לדוגמן שלנו איתמר החתיך)   
 
עם סיום העבודה הכנו סרטון הדרכה בו תוכלו ללמוד איך בדיוק עשינו את זה. אתם מוזמנים כמובן להכין לעצמכם. יהיה כיף. 

בריאות טובה לכולכם חברים ולעולם אל תפסיקו ליצור.



 

מוצרי נייר מעוצבים

Posted on September 07, 2018 by Michal Naim

כל מי שמכיר אותי יודע כמה אני אוהבת מוצרי נייר. אני אוהבת את הצבעוניות, את הגמישות, את הריח, את האפשרויות הבלתי מוגבלות שטמונים בנייר. שנים רבות מצאתי את עצמי משוטטת בחנויות שמייצרות ומוכרות ניירות בארץ ובחו"ל ורוכשת מכל הסוגים, יוצרת מהם דברים שונים ונהנית!
נהנית מהקסם של העבודה עם נייר ונהנית מהיופי הויזואלי שלהם.
בשנים האחרונות החלטתי לגעת גם באהבה נוספת שלי וזה עיצוב. היום אני משלבת את  העולמות הקסומים האלה יחד- עיצוב ויצירה. מעצבת דפים, מייצרת ומפיצה לכל מי שהנייר עושה לו את זה.

זה התחיל עם הנייר הזה                                                                                       

  

ועם הזמן עיצבתי עוד ועוד. הנה שתי דוגמאות 

 

 

וגם כרטיסי ברכה שאני ממש אוהבת.   

 

וכשמגיעים החגים אני "משתוללת" עם סמלי החג וזה פותח המון אפשרויות לעיצוב מתנות, עיצוב שולחן,עיצוב של מוצרים שונים ומה לא.. אז הנה דוגמא לדף שעיצבתי לקראת ראש השנה.

 

ואם אהבתם כדאי שתגלגלו מטה כדי לראות את השימוש שעשיתי בדף הזה לקראת ראש השנה. קופסאות ובקבוקים שאפשר למלא בדברים מתוקים (או שלא) ולתת שי לאהובים עליכם או סתם לפנק את עצמכם.  ביצירת הקופסאות והבקבוקים נעזרתי במכשיר הנפלא סילואט קמאו.
(כן. אני יבואנית של המכשיר המטורף הזה) ואני מאוהבת ביכולות הבלתי נגמרות שלו ובעובדה שעם קצת דימיון ועם  דפים מעוצבים (וגם עם רגילים), אפשר ליצור ולעצב בעצמכם כל מה שבא לכם והתוצרים מושלמים.

 

והנה התוצאה

 

את הדפים המעוצבים שלי תוכלו למצוא כאן  

ואת המכשיר תוכלו למצוא כאן

 ועד החג הבא שתהיה לכולכם שנה נפלאה ואל תפסיקו ליצור. 

 

שולחן הסדר

Posted on March 29, 2018 by Michal Naim

חג הפסח כבר בפתח. זה הזמן להכין את שולחן הסדר, שולחן שכולו טעון במסרים וסמלים.
זה הזמן להוציא את הכלים החגיגיים, המפה היפה ביותר ולתכנן את עיצוב השולחן שלנו עליו נניח ברוב הוד והדר את קערת הסדר. שולחן חג מזמין שיתחיל לנו את החג באווירה טובה.
כל שנה כשאני מארחת אני מתכננת מראש איך יראה שולחן החג שלי .
האם הוא יהיה שולחן לפי צבעים – למשל שולחן לבן למראה קלאסי במיוחד, או אולי שולחן כחול צבע שניתן לאלים ולכוחות המיוחסים לשמים ואולי שולחן שמח ועליז בגוונים של צהוב ועוד כהנא וכהנא מחשבות על הצבעים ומשמעותם.
ואולי שולחן החג שלי יהיה שולחן עשיר בצבעים המשלב צבעים והדפסים שונים? חשבתי גם על שולחן במראה יוקרתי המשלב צבעי זהב עם כסף ולבן. או שזה יהיה שולחן דמקה – שולחן המשלב צבעים של שחור לבן ואפור ומשווה לו מראה מודרני אלגנטי? הבת  שלי הציעה שולחן רומנטי בשילוב של צבעים פסטליים רכים, כלים מעוטרים בפרחים קטנים וחובקי מפיות מעוטרים בפנינים.  הבת השניה חשבה דווקא על שולחן משובץ המשלב מספר אלמנטים משובצים בצבע אחד או בצבעים שונים. השתעשעתי גם בשולחן במראה קטיפתי , או שולחן מדברי המשלב אלמנטים בצבעי אדמה. הרעיונות זורמים והמחשבות רצות לכל הכיוונים לעוד רעיון, ועוד מחשבה אבל בסוף נפלה ההחלטה. שולחן סחלבים. למה סחלבים? כי הסחלב מסמל אנרגיה טבעית ונקיה. כי הסחלב מסמל נשיות ויופי אקזוטי וגם אצילות ויוקרה והכי חשוב כי אני ממש ממש אוהבת את הפרח הזה. 
אז כמובן שפתחתי את הסילואט קמאו שלי. המכשיר המדהים הזה שבשניות עושה את כל העבודה בצורה נקיה ומושלמת ויחד עם הצוות המקסים שלי, גזרנו, הדבקנו, חתכנו, תיכננו ויצרנו שולחן סחלבים מושלם. 
רוצים לדעת באיזה חומרים השתמשתי? 
שימוש בנייר פנינה מנצנץ, נייר זהב ובנייר קארדסטוק של AChttps://michaeladesigns.co.il/search?type=product&q=ac
דיו דיסטרס https://michaeladesigns.co.il/search…
בלנדר של זיג https://michaeladesigns.co.il/products/zig-1
דבק טומבוו https://michaeladesigns.co.il/…/…/products/tombow-mono-multi
קופסת פח - מקס סטוק
פרחים תום ופרח תום ופרח - שזירה גלילית לאירועים


והנה התוצאה: 
סחלב לקישוט הצלחת.


קופסא אישית לכל אורח

קישוט לכוסות היין

הגדת פסח בצבעי הסחלב שלי

על השולחן גם הנחתי סחלבים אמיתיים

הנה שולחן החג שלי במלוא הדרו.

אני ממש אוהבת ובטוחה שגם האורחים שלו יהנו מהאווירה הקסומה שיש כאן עכשיו​
שיהיה לכולנו חג שמח ושקט.

מה זאת אהבה?

Posted on February 14, 2018 by Michal Naim

טו' באב, חג האהבה במסורת היהודית, יום ולנטין, חג האהבה במסורת הנוצרית, היום הלבן, חג האהבה היפני. כולם חוגגים את יום האהבה.

יום האהבה הפך ליום בינלאומי. יום שבו קונים מתנות, פרחים, מסיבות מפוארות ועוד כהנא וכהנא כיד הדמיון הטובה. פעם זה נראה לי מקסים וקניתי וקיבלתי מתנות... גם היום אני חושבת שזה מנהג יפה ואני בוודאי לא אתנגד לקבל  פרח למשל. אבל בעיני לאהבה יש משמעות גבוהה יותר. אהבה חייבת להיות "עמוקה" יותר. היא צריכה לבוא ממקום אחר לא "ממקום של כסף"...

 אני חייבת להודות שביום הזה אני משתדלת לעשות דברים אחרים. דברים שבאים מהלב ועוזרים גם לאחר. אהבה לא קונים במתנות. אהבה לא קונים בכסף. אהבה זה לא מסיבה מפוארת, אהבה זה לא משהו שעושים כי כך כולם עושים. 

 בעיני אהבה זו נתינה - לעצמך ולאחר.  אהבה זה משהו מתמשך. זה לאהוב את עצמך מספיק כדי שתוכל לעזור לחלש. לתת יד כשצריך. להקדיש מזמנך לאמא, לאבא, לשכן, לקשיש ולכל מי שזקוק. אהבה זה לקבל את האחר ולתת לו להרגיש שאתה באמת שם בשבילו. שאתה רואה את
האדם שבו ולא רק את המצנפת. שתמיד אפשר יהיה לסמוך עליך ואתה תהיה שם. זוהי אהבה אמתית. 

ואם יש לנו את האושר הזה שיכול לתת וגם לקבל אז דיינו.  ואני ישבתי היום לעשות משהו בשביל מישהו שאותו אני מלווה זמן רב ובכל זאת החלטתי לעצב ולהכין, במו ידי, קופסא קטנה של תשומת לב. "קופסת תכשיטים לשוקולד קטן" על שנתן לי את הזכות להעניק לו. 

מאחלת לכולנו שלא נפסיק לאהוב. 






 

Posted in אהבה

סביבונים מעוצבים

Posted on December 15, 2017 by Michal Naim

המון פנים יש לסביבונים – סביבונים של פעם, סביבונים מעוצבים, סביבוני נייר, סביבונים צבעוניים, סביבוני מוזיאון, סביבוני נשיפה, סביבוני אשליה ועוד המון סביבונים שמשנים ולובשים צורה כל שנה מחדש. גם אני שכבר מזמן איני ילדה נהנית לעצב ולשחק בסביבונים. תודו שמשהו בצורה המסתובבת הזו .שהחלה לפני שנים רבות כקוביית משחק של ילדי גרמניה ואומצה על ידי היהודים, כובש
עת הגיע חג החנוכה החלטתי להכין סביבון זוהר בחושך. למה דווקא זוהר בחושך? כי יש משהו קסום בסביבון מסתובב בחדר שמואר רק על ידי נרות החנוכה המאפשרים לו לבוא לידי ביטוי וביחד ליצור אווירת חג אמיתית. 

החומרים 
מדבקה זוהרת בחושך
גולה
דיסק
מוט כלשהו לידית
 תוכנת עיצוב
דבק חם

ההכנה
עיצבתי מנדלה בגודל של דיסק עם אותיות הסביבון בתוכנת "סילואט סטודיו" ושלחתי את העיצוב      לחיתוך במדבקה זוהרת בחושך במכשיר הסילואט קמאו שדרך אגב, גם ניתן להדפיס עליה את
העיצוב במדפסת ביתית.


במרכז הדיסק הדבקתי גולה עם דבק חם.

 הדבקתי את המדבקה על הדיסק והוספתי מוט עץ לסיבוב קל 

 הנה החומרים בהם השתמשתי:

והנה התוצר המוגמר:

אל תפסיקו לשחק עם סביבונים, מבטיחה לכם הנאה גדולה! 

Posted in מדבקה להדפסה

תיקים מעוצבים מקרארדסוק שושנים

Posted on June 28, 2017 by Michal Naim

כשעיצבתי את דפי הקארדסטוק האלה לא חשבתי על תיקים. חשבתי על האהבה שלי לנייר.
חשבתי על המגע, על הצבעוניות ועל הריח של הנייר שאני כל כך אוהבת. חשבתי על יצירות
אינסופיות שאפשר לעשות עם הנייר הנפלא הזה שהגיע לעולם לבית אחד עם האחים והאחיות שלו
דפי הקארדסטוק המעוצבים שלי. אבל היה משהו בנייר הזה שחיבר אותי לאהבה נוספת שלי התיקים.
אני מעצבת ויוצרת תיקים מעור והשילוב בניהם נראה לי מושלם. מכשיר הסילואט שלי - האהבה הנוספת שלי (כן. יש לי המון אהבות) קרץ לי וכאילו הוסיף. "אני אעשה את כל העבודה. שלחי אלי
את החלומות שלך ואני אחתוך לך אותם בדיוק, ובמהירות.." וכך התחברו להם הנייר, מכשיר הסילואט, החלומות שלי והגיעו לעולם התיקים המעוצבים האלה מנייר. תיקים חמודים וכייפיים כאלה להמון שימושים. כדי שגם אתם תוכלו להנות מהעולם הזה, מצרפת את שלבי העבודה של התיק כדי שתוכלו להתחקות אחרי היצירה.. אל תהססו לנסות. זה יצא מושלם. רק אל תשכחו לצלם ולשתף אותנו בקבוצה שלנו. סילואט ישראל קהילה יוצרת בעמוד הפייסבוק  שלנו או אפילו במייל. לכו על זה.
אתם בטוח תתאהבו.








וכדי שיהיה לכם יותר נוח הנה גם הגזרה. תהנו!

יום העצמאות שלי

Posted on May 01, 2017 by Michal Naim

 יום העצמאות- יום הולדת למדינה. יום של מעבר חד מעצב לשמחה. יום צבעוני, יום בו עולה המנגינה ושרים את השפה עם המטען התרבותי שלה ושומעים גם קולות אחרים. של הנוער, של הילדים, אלה 
שבבתי הספר, בגנים, במושבים ובקיבוצים שמזכירים לנו את האהבות הישנות שלנו. 

יום העצמאות - יום של סולידריות לאומית שמאחדת אותנו - סיפורי גבורה, מורשת קרב וסיפורי תעוזה של חיילים ומפקדים שהביאו לתקומה. יום של ציון הישגים בכל תחומי החיים הסובבים אותנו. ומחשבות על האם צריך להפריד את יום הזכרון מיום העצמאות או שזהו הפורמט הנכון? 
  
יום העצמאות הוא יום של ניפנופים. כולם מנפנפים. בפארקים, בגנים, בחצרות הבתים, במרפסות ובכל מקום שאפשר לארח משפחה או חברים עם הילדים הקטנים ואלה שכבר גדלו ועוד מעט יתגיייסו, עם אלה שחזרו מטיול בחו"ל ואלה שבדרך. יום זלילה גדול שנמשך עד הלילה. יום משפחתי/חברתי שכזה. 

יום העצמאות הוא יום של הצגת רשמית של כרזת המדינה שהשנה משום מה ויתרו על מנהג זה, אולי בגלל הקדמה הטכנולוגית ואולי בכלל שמישהו החליט שזהו. נגמר ואין יותר. משהו מיוחד יש בפרסום כרזה רשמית שמספרת את סיפור המדינה מנקודת מבטם של מעצבים שונים המתחלפים כל העת. :הנה כמה דוגמאות שיזכירו לנו על מה מדובר
השנה 1949- שנה למדינת ישראל. כרזה שעוצבה ע"י יוחנן סימון 



כרזת התש"ך -1960 שעוצבה ע"י קופל גורבין 

כרזת 30 שנה למדינה שעיצב דוד טרטקובר


כרזת ה-50 לעצמאות ישראל שעיצבה מיכל חמאוי. 


כרזת ה-63 למדינת ישראל בסימן הערבות ההדדית שעיצב יגאל חזן 

כרזת ה-66 למדינת ישראל - זמן נשים הישגים ואתגרים שעיצבה אופיר מירב 

הרבה דברים השתנו במדינה, אבל יום העצמאות הוא יום מיוחד שמזכיר לנו מה זה להיות ישראלי , מי אנחנו ולמה אנחנו כאן. יום שאפשר לחוות רק כאן בארץ. 

!לצד כל אלה, באופן אישי, יום העצמאות קורא לי אל תפחדי. תעשי מה שאת אוהבת

Posted in עצמאו